[Fanda] Prosba o radu pro kamarádku

Petr Oberreiter oberreiter na braillnet.cz
Pondělí Srpen 18 12:05:56 CEST 2014

Zdravím,

Co se týče nastavení zvuků při dokončení stahování, tak aplikační menu -
Nástroje - Možnosti internetu a zde přejít až na poslední kartu Upřesnit a
zde zkontrolovat/nastavit následující položky na hodnotu on (nevím jestli
musí být opravdu všechny na on ale je to asi jistější než laborovat co a
kde):
1. Multimédia - Přehrávat zvuky na webových stránkách,
2. Procházení - Po dokončení stahování zobrazit oznámení,
3. Usnadnění - Přehrávat systémové zvuky.

Hezký den,, Petr.

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Jarek Krcmar
Odesláno: 18. srpna 2014 9:11
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Prosba o radu pro kamarádku

Dobrý den fandové,
kamarádka má problém se skypem a s internetem.
Má Windows 7.
Přeposílám vám její prosbu.
S pozdravem

--
Jarek
  Nedokážu se orientovat v Tunderbirdu. Nedokážu pracovat s Jawsem
15, je toho na mě moc. Také mám některé chyby v programech. Posílám to.
V nápovědě ke Skypu se zobrazuje informace, že Skypewatch byl načten
starým způsobem a že nebude fungovat správně. Jak načíst Skypewatch
správně?
Při stahování souborů z internetu v IE se po dokončení stahování zobrazí
informace o tom, že stahování bylo dokončeno. Tato informace ale není
přečtena, ani se neozve žádné zvukové upozornění. Nikde v nastavení
zvuků jsem nenašla možnost zapnout zvukové
oznámení při dokončení stahování.
Jak odeslat soubor e-mailem přes kontextové menu, když možnost odeslat
e-mailem není k dispozici, a to jak současně s komprimací souboru z
disku, tak při přeposlání souboru z internetové stránky?
  V Thunderbirdu není možnost nastavit přiřazení, v ovládacích panelech
také ne.
Finereader je zřejmě špatně nainstalovaný. Když převedu pdf na obrázky,
nemohu se klávesovými zkratkami F10 ani Tab pohybovat v menu. Přepnutí
na aplikaci pomocí Alt+Tab také nepomáhá. Musím stisknout Alt+F4, abych
aplikaci zavřela, v tu chvíli se dá šipkami
v menu pohybovat a zvolit uložení souboru. Když ale uložení potvrdím,
zobrazí se chybová hláška o vnitřní chybě aplikace.
Pokud to bude možné, pošli to někomu, kdo dokáže poradit.
Děkuji a přeji hezký den.
Zdena