[Fanda] Slouceni souboru v TotalCMD

Jiří Děrgel dergel na braillnet.cz
Pondělí Srpen 18 09:58:36 CEST 2014

Zdravím ŠTEVO.

To, co níže píšete snad platí jen pro soubory AVI a navíc ještě se stejnými
parametry bitrate.
Já jsem se bohužel setkal s tím, že několik souborů AVI, které jsem sám "
vyrobil", se mi ve VD spojit nepodařilo. Mám pocit, že to není videem, ale
audiem. Nevím, ale myslím si, že kdybych ujednotil zvuk např 44.1 Khz, 16
bit, stereo a např 192 MP3,  u všech souborů, tak by se to spojit možná
podařilo.
Máte s tím nějakou zkušenost?

Za odpověď předem zdvořile děkuji.

Jiří Děrgel - Ostrava