[Fanda] QnlyMail

Antonín Kubáč kubac1311 na volny.cz
Čtvrtek Srpen 14 15:46:20 CEST 2014

Dobrý den!

   Rovněž i já  můžu potvrdit, že s odesíláním mailů přes smtp.iol.cz >
nemám žádný problém, přestože pro práci  s maily používám poštovního
klienta od Patrika Pospíšila. Odesílání a připojování k serverům  mi
připadárychlé a po ukončení přenosu si můžu zkratkou control plus L zjistit
snadno a přehledně, jak připojení proběhlo.

  Toš  tolik ode mne.

S pozdravem Tonda.