[Fanda] Slouceni souboru v TotalCMD

Jiří Děrgel jdergel na ov.gin.cz
Čtvrtek Srpen 14 12:33:18 CEST 2014

Zdravím

a odpovídám si sám!

BLBEC a VEN!!!

Soubory
01-Dovolená.AVI, 02-Dovolená.AVI, 03-Dovolená.AVI ... atd.
nejsou soubory se stejným názvem!!!

Aby názvy byly brány za stejné, musí být soubory pojmenovány třeba takto:
Dovolená01.AVI, Dovolená02.AVI, Dovolená03.AVI ... atd.

Taková maličkost a celý večer experimentování!

No zkrátka BLBEC a VEN!

A v odpovědi Ondrovi:

Ano, máš pravdu, že v mnoha případech takové sloučení nepomůže. Avšak v
několika případech (mají-li soubory stejné parametry¨) je možné je takto
sloučit., což se mi např u souborů .MTS nebo .MPG povedlo a dvd přehrávače
to taky vzaly.
Často pracuji s VirtualDubem, ale ten bohužel umožňuje uložit jen do .AVI.
A přímou kopii umožní jen vstupním AVI souborům, jiné typy souborů (MPG,
VOB atp.) sice načte, ale uložit umožní jen v AVI - tedy další komprimace.

Proto někdy slučuji v TC.

J.D.