[Fanda] Malý problém s programem "Čro stream"

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Pátek Srpen 15 06:20:45 CEST 2014

Dobré páteční ráno všem,

Rád bych se optal, snad autora nebo kohokoliv z Vás, na něco ohledně jen
nedávno i na této konferenci avizovaného prográmku "Čro stream". Včera jsem
si nainstaloval, jen snad na doplnění, mám "OS Windows 7", nevím jak mohu
docílit, pokud aplikaci odešlu klávesovou zkratkou "Escape" na pozadí, jak
se do hlavního dialogu poté znovu dostat. Samozřejmě, je na systémové liště,
avšak, pokud na ikonu kliknu třeba enterem, nic se nestane. Jako odečítač
užívám "Jaws". Pokud ho tedy odešlu na pozadí, vždy ho musím natvrdo ukončit
v procesech, prostě do dialogu se mi pak nedaří vrátit. Zatím jsem se
seznamoval jen s prostředím, nahrávat jsem nezkoušel. Z hlavního okna
klávesou "F10" se mi aplikaci ukončit daří.

Prosím tedy, jak mám postupovat pro opětovné vyvolání okna programu? S
přáním dobrého dne za rady děkuje a moc zdraví,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak