[Fanda] QnlyMail

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Srpen 14 12:08:43 CEST 2014

No ktovie možno som si niekde narazil hlavu :)
Proste všetky odpovede na správu posielané cez QnlyMail sa tvária ako
nové vlákno, neviem presne aká informácia chýba resp. je možno zmenená,
možn oto je hlavička "Message-ID", emailového klienta som nikdy nepísal,
tak neviem, podľa čoho sa pozná vlákno. Myslím si ale, že keby som ho
tvoril, tak by som to vedel a tú konvenciu dodržal, tak si myslím že sa
jedná o nejaký bug/opomenutie.