[Fanda] Windows 7 a Windows live mail.

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Srpen 14 11:21:28 CEST 2014

Dobrý den, Martino, i všem ostatním.

Aby se Vám dostala adresa do kontaktů, musela byste na určitý mail odpovědět
třikrát, po té se uloží.

Do kontaktů se dostanete klávesovou zkratkou kontrol šift c jako Cyril a
šipkami se po nich pohybujete.

Když si chcete dát kontakt člověka, od kterého Vám přišel mail, vlezete do
menu nástroje, šipkou dolů na přidat kontakt podmenu, šipkou doprava na
odesílateli a potvrdíte.
Pokud vidíte jméno, od koho mail přišel, máte vyploněné jméno, po tabulátoru
příjmení a po dalším tabuolátoru adresu. To potvrdíte a máte kontakt.
Když vidíte jen adresu, která vám píše, v políčku jméno i příjmení je
adresa. Tam si vyplňte jméno a příjmení a potvrďte.

Pokud si budete chtít přidat kontakt ručně, dejte klávesovou zkratku kontrol
šift n - jako nový a tam vyplníte políčka.
Když by měl konkrétní člověk adres víc, tabulátorem dojedete na karta
kontakt karta a to potvrdíte.
Po potvrzení najdete klasické okno jako v Outlook expressu, kde je jméno,
druhé křestní jméno, příjmení, přezdívka, osobní e-mail, číslo domů, do
práce, e-mail práce, jiný e-mail a pak si zvolíte primární adresu.

Snad jsem Vám to vysvětlila srozumitelně.

Mějte se všichni hezky a co nejlíp si užijte zbytek léta.

Petra Urbanová

Od: "Martina Ribárová"

Dobrý večer přeji ještě jednou,

omlouvám se velice, vím, že to zde bylo nedávno probíráno, co se týče
Windows live mailu, ale já mám od včerejška nový počítač, na něm Windows 7 a
právě již zmiňovaný Windows mail. Jedná se mi o to, že jak jsem byla zvyklá
na starém počítači Windows XP a Outlook express, při odpovědi na mail pomocí
CTRL+R mi to vždy automaticky uložilo adresu toho mailu, na který jsem
odpovídala a já to pak nalezla ve stromovém zobrazení, ale tady teď jediné
stromové zobrazení nalézám s doručenou, odstraněnou, odeslanou, nevyžádanou
poštou a koncepty, ale stromové zobrazení s adresářem tam není. Nemohl by
mi, moc prosím, někdo ochotný poradit, jak toho docílit, abych tam ten
adresář s kontakty měla? Nebo musím někam kontakty zadávat ručně?

Děkuji moc všem ochotným za případné rady a odpovědy.

Srdečně se loučím, Martina Ribárová.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 3955/8029 - Datum vydání: 13.8.2014

-----