[Fanda] QnlyMail

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Čtvrtek Srpen 14 10:15:06 CEST 2014

Proste niekto číta konferencie po vláknach. Ja sa niečo opýtam, napr. ty
mi odpovieš. Niekto odpovie na tvoju odpoveď, atď...
Toto sa dá zobraziť ako stromová štruktúra v Thunderbirde, ale aj v
iných klientoch. Ale ak nejaký snaživec odpovie na 15 správ, ktoré by
mali patriť do jednej témy a jeho klient vlákna rozbíja ako som písal,
navyše ma téma nezaujíma, tak namiesto jediného vlákna ich musím vymazať
15. Chápeme??
Proste nemám čas ani chuť všetko tu čítať. A nie len tu, ale aj na iných
konferách.