[Fanda] Windows 7 a Windows live mail.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Středa Srpen 13 22:31:34 CEST 2014

Dobrý večer přeji ještě jednou,

omlouvám se velice, vím, že to zde bylo nedávno probíráno, co se týče Windows live mailu, ale já mám od včerejška nový počítač, na něm Windows 7 a právě již zmiňovaný Windows mail. Jedná se mi o to, že jak jsem byla zvyklá na starém počítači Windows XP a Outlook express, při odpovědi na mail pomocí CTRL+R mi to vždy automaticky uložilo adresu toho mailu, na který jsem odpovídala a já to pak nalezla ve stromovém zobrazení, ale tady teď jediné stromové zobrazení nalézám s doručenou, odstraněnou, odeslanou, nevyžádanou poštou a koncepty, ale stromové zobrazení s adresářem tam není. Nemohl by mi, moc prosím, někdo ochotný poradit, jak toho docílit, abych tam ten adresář s kontakty měla? Nebo musím někam kontakty zadávat ručně?

Děkuji moc všem ochotným za případné rady a odpovědy.

Srdečně se loučím, Martina Ribárová.