[Fanda] Slouceni souboru v TotalCMD

Jiří Děrgel dergel na braillnet.cz
Středa Srpen 13 21:19:53 CEST 2014

Zdravím Fandové.

Prosím poradí někdo kde člověk v pokročilém mládí chybuje?

Už jsem to prováděl několikrát a úspěšně, tentokrát je všechno jinak :-)

Mám několik souborů s toutéž příponou .AVI. Chci je sloučit do jednoho
souboru.
Hromadně si je přejmenuji a obdržím soubory s názvy 01-Dovolená.AVI,
02-Dovolená.AVI ... až 06-Dovolená.AVI.
V levém okně je dám do jedné složky a postavím se na první soubor. V pravém
okně TotalCMD jsem uvnitř připravené prázdné složky.
V MENU / Soubor vyberu položku Sloučit soubory ...
Objeví se dialog oznamující do které složky se bude slučovat.

Sloučit soubory
Sloučit soubor 01-Dovolená.avi a všechny další soubory s
navazujícími názvy do následující složky:
c:\Users\Jiří Děrgel\Documents\Pokus\
OK Strom Storno

Potvrzením by mělo začít slučování s tím, že název souboru bude stejný s
názvem prvního souboru avšak bez přípony. Tedy 01-Dovolená.
Objeví se však hláška

Sloučit soubory
Vložte další disk nebo zadejte jiné umístění:
g:\6_VIDEO\03-Final_filmy\2013-Final Dovolená  ve xViD\
OK Strom Storno

Potvrzením jakéhokoliv tlačítka se tatáž hláška opět objeví!

Zabere jedině ESC, ihned se objeví hláška

Sloučit soubory
Sloučení souboru 01-Dovolená proběhlo úspěšně (bez
souboru kontroly dat CRC).
OK

Jenže v připravené složce se nalézá pouze první soubor 01-Dovolená, bez
přípony, ale s naprosto stejnou velikostí jako první soubor v levém okně.
Další soubory připojeny nejsou!!!

Stejně se to chová na stolním PC s Win7 64bit a TC 8.0 a stejně na nouťasu
HP 32bit Win7 a TC 7.6.

Poradíte prosím?

Zcela nechápající

Jiří Děrgel