[Fanda] Mp3 přehrávač Sansa clip a nahrávání z rádia.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Středa Srpen 13 17:42:51 CEST 2014

Dobrý podvečer, ikdyž trošku chladnýa uplakaný přeji všem zde na této konferenci,

mám takový problém. Když chci nahrávat z rádia do mp3 přehrávače Sansa clip, tak se mi buď nahraje jen malý kousek a pak se to nějakým způsobem vypne a nebo, když už se to nahraje, tak to nahrává strašně potichoučku. Přesto, když spustím Fm rádia, navolím stanici, kterou chci poslouchat, nebo ze které chci pořídit záznam, tak to hraje normálně. Ale jakmile stisknu dlouze enter na Sanse, navolím si nahrávání, tak jakmile na tom dám enter, tak se zvuk stiší opravdu značně a i nahrávka je potom též hrozně tichá. Chtěla bych se tedy zeptat, jak se nahrává přes přehrávač Sansa clip z rádia, tedy pokud to někdo používá? Já to nepoužívám často, ale někdy přecejen a překvapilo mě, že to nahrává tak strašně potichu. Jak jinak se dá nahrávat z rádia než tak, jak jsem výše popsala?

Děkuji všem srdečně za případné odpovědi a přeji krásný zbytek dnešního dne. Martina Ribárová.