[Fanda] NVDA - cteni tabbulky CSV

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Srpen 12 20:09:54 CEST 2014

No bohu žiaľ nie som nejaký veľký excelista, vlastne stým vôbec neviem
no. :)
Po otvorení tohoto v Exceli 2013 mi to v NVDA čítalo šípkami nahor a
nadol celé tie záznamy, akoby boli spojené prvé dva stĺpce, po stlačení
pravej šípky som počul súradnicu A3, B3 a pod.
Moc som ti nepomohol, ešte by som skúsil zmeniť čiarku na bodkočiarku a
otvoriť to takto.