[Fanda] Skype a hlasitost hovoru druhé strany

Úterý Srpen 12 14:21:35 CEST 2014

To je tak, že sa dnes šetrí na každej súčiastke a aj výrobcovia
kvalitných značiek (lenovo napríklad) tak fušuje mikrofóny, ich
umiestnenie do notebookov a zvukové karty vôbec, že je to hrôza, navyše
ešte pozapínané efekty na odstránenie šumu úplne zvuk deformujú, takže
ja odporúčam slúchadlá s mikrofónom a však tiež s usb pripojením, lebo
šetrí sa aj na samostatnom vstupe pre externý mikrofón, nieje ho predsa
treba, keď interné mikrofóny a ich umiestnenie v notebookoch sú ukážkou
kvality.