[Fanda] NVDA - cteni tabbulky CSV

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Srpen 11 07:33:06 CEST 2014

Zdravím,

Pardon, už jsem to vyřešil, jedno kafčo, a jeden zoufalý restart počítače,
člověk by nevěřil, co takový restart všechno dokáže. Restart pomáhá dost
věcem, to vím, ale tahle komplikace jsem myslel, že restart přesahuje. Mimo
to tabulka byla bestak špatně zformátovaná.

Ještě jednou se omlouvám
Hezký den
Vítek

> [...]
>otevření šipkami vlevo/vpravo mají být čteny sloupce, dolů/nahoru řádky,
>klasika. Nicméně po otevření tabulky mě pod každou ze čtyř šipek ohlašuje
>pokaždé totéž, co je na 1. řádku resp. buňku, na které stojím.. Ať se hnu
>kamkoli, stále vyčítá tabulku od začátku a vůbec nereflektuje na pohyb.
>Jediné, kdy se dozvím, kde jsem je, dám-li klávesu home, jinak nic. Ale
tím
>mě skáče samozřejmě výš, třebaže mě pak čte, kde jsem.
>Zkoušel jsem standardní restart NVDA, dokonce jsem zkoušel i Oko
Winmonitor,