[Fanda] NVDA - cteni tabbulky CSV

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Srpen 11 07:23:46 CEST 2014

Zdravím,

Prosím vás, NVDA mě z nějakého důvodu začal číst špatně tabulky CSV. Po
otevření šipkami vlevo/vpravo mají být čteny sloupce, dolů/nahoru řádky,
klasika. Nicméně po otevření tabulky mě pod každou ze čtyř šipek ohlašuje
pokaždé totéž, co je na 1. řádku resp. buňku, na které stojím. Ať se hnu
kamkoli, stále vyčítá tabulku od začátku a vůbec nereflektuje na pohyb.
Jediné, kdy se dozvím, kde jsem je, dám-li klávesu home, jinak nic. Ale tím
mě skáče samozřejmě výš, třebaže mě pak čte, kde jsem.

Zkoušel jsem standardní restart NVDA, dokonce jsem zkoušel i Oko Winmonitor,
 ale světe div se, i u jiného odečítače je totéž. Dříve mě NVDA tabulky
četl naprosto normálně. Tabulku přikládám, je malá, tedy ji vkládám do
přílohy e-mailu. Verze NVDA Master 10347, ovšem dělo se tak i u předchozí o
cca 100 čísel nižšího snapu.

Můžete se někdo prosím mrknout, jaký je problém, a jak ho řešit? Byl bych
vám moc a moc vděčný.

Děkuju a hezký den
Vítek