[Fanda] Hledám skenovací program v češtině

marek durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Srpen 10 20:31:10 CEST 2014

Dobrý den,  No ja zas mam problem, scanner Opticbook, kdyz jej zapojim
do pocitace tak se ozve ten zvuk dokonce i system jej vidi, ale pri
pokusu scannovat nic. Podotykam, ze je zaply a neni ani zablokovany,
ani nepipne.

--
S pozdravem,
 marek durila