[Fanda] program na OCR nôt

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Neděle Srpen 10 12:31:33 CEST 2014

Zdravim,
Jediny program ktory poznam a skusal som je capella scan, ale vysledky
boli velmi nedostatocne a nepouzitelne. Mozno ine notacne programi ako
sibelius toto nejak dokazu, ale este som nevidel pouzitelny vysledok ani
u platenych softov.
S pozdravom ostava
Daniel