[Fanda] Miranda ng a skype protokol

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Sobota Srpen 9 21:26:17 CEST 2014

Ano mám ten problém ukončily skypekit a jak mile se odhlásím na
gwconnectu tak ho mohu zahodit, a to samé se stane se skype 5.1 bohužel
jsem to omilem provedl na stoláku odhlášení ale zavinila to má
pokusničina s verzí 6 a gw mi bude fungovat snad jo je to nanic, něco
bych napsal, ale radši nebudu psát protože by mě mohli vihodit, a kdo ví
co dál radši nic.
Libor.