[Fanda] Outlook Expres a nastavení

Rick Wakeman Wakeman na seznam.cz
Pátek Srpen 8 21:16:01 CEST 2014

Dobrý večer ještě jednou,
zřejmě mám dnes den blbec. Vyřešeno, pro zájemce uvádím řešení.
V aplikačním menu vybrat položku zobrazit, rozbalit a hned první položka je
aktuální zobrazení a po jejím rozbalení odstranit zaškrtnutí u položky
seskupit zprávy podle konverzace.     Pavel

----- Original Message -----
From: "Rick Wakeman" <Wakeman na seznam.cz>
To: "FANDA konference" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, August 08, 2014 9:06 PM
Subject: [Fanda] Outlook Expres a nastavení

Dobrý den,
zřejmě nedopatřením jsem ve zmíněném poštovním klientovi stisknul jakousi
klávesovou zkratku a došlo ke změně zobrazení.
Ve složce doručená pošta se mi nyní zobrazuje před odesílatelem rozbalovací
znaménnko a po jeho rozbalení jsou další odesilatelé, kteří reagují na dané
téma.
Můžete prosím poradit, jak nastavit, aby každý odesilatel se zobrazoval v
doručené poště samostatně, jako jsem to měl nastavené dříve?
    Předem děkuji za radu.                  Pavel Šrubař