[Fanda] nejnovější verze skype

Frančáková v.francakova na email.cz
Pátek Srpen 8 09:49:44 CEST 2014

Zdravím všechny fandy a obracím se opět s prosbou. Není to tak dávno, co
jsem něco podobného na této konferenci řešila. I mně, stejně jako některým z
vás skončila podpora starší verze skype. Mám WinXP a J9. Mám možnost
stáhnout nejnovější verzi skype. Ráda bych věděla, zda je vhodná pro můj
systém. A pro člověka bez zrakové kontroly. Měla jsem verzi Skype 5. Jaké
máte s nejnovější verzí zkušenosti vy či jaká je ta vhodná? Je nutné ještě
něco do instalovávat?Doufám, že se mi vše podaří vyřešit do brzkých
odpoledních hodin. .
Děkuji za pochopení a shovívavost a případné rady.
Přeji všem pěkný den.
Vlaďka Frančáková