[Fanda] SMS z pocitace (Re: Odebrani tel. cisla od kontaktu)

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pátek Srpen 8 07:57:42 CEST 2014

Zdravím fandové.
Měl jsem v poslední době hodně práce a tak jsem se k mailům z fandy
dostával opravdu jen sporadicky a velká část mi jich tu zůstala
nepřečtených a tak se k nim dostávám až nyní.
Omlouvám se tedy za víc než půlroční návrat ke starým mailům, ale nedá
mi to, abych se tady k tomuhle vláknu nevrátil.
Pan Jungmann tady píše o programu deskSMS. Docela mě na tenhle program
navnadil, ale dřív, než ho půjdu instalovat bych se rád zeptal, jestli
je program přístupný i s talkbackem. Nerad bych instaloval něco, co budu
muset zas dávat pryč. Jasně, není nic jednoduššího než to vyzkoušet a
uvidí se, ale přece jen bych se tu nejdřív rád optal, jak to funguje,
tedy jestli s tím třeba pan Jungmann má zkušenosti.
Znamená to, že se program nainstaluje do mobilu a na pc se doinstaluje
protistrana určená pro počítač a pak se to nějak přes wifi propojí, či
jak si to mám představit?
Díky za vysvětlení, s pozdravem Radek Žalud.