[Fanda] Existuje free alternativa Excelu?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 7 08:39:15 CEST 2014

Dobré dopoledne,
náhrad je řada, ale problém je, že JAWS v nich velmi pravděpdoboně nebude
mluvit.
On-line má tabulku Google, tabulky jsou i pro mobily ...
Existuje od Microsoftu i jen prohlížeč Viewer excelovské tabulky, ale kdysi
tio v tom určitě nemluvilo, nevím, jak teď.
Excel je součástí základního balíku Student a pro domácnost Office.
Miloš