[Fanda] Existuje free alternativa Excelu?

Zdeněk Hluší hlusiz na email.cz
Čtvrtek Srpen 7 08:19:23 CEST 2014

Zdravím,

zkuste se podívat na celí balík Libre Office, třeba by to pro Vás mohlo
být to pravé.
Je to program, který je volně ke stažení.
Více najdete tady :

http://cs.libreoffice.org/

A přímo odkaz na stažení nejnovější verze pro Windows je pak tady:

http://donate.libreoffice.org/cs/dl/win-x86/4.3.0/cs/LibreOffice_4.3.0_Win_x86.msi

k tomu je potřeba ještě stáhnout a nainstalovat soubor nápovědy:

http://download.documentfoundation.org/libreoffice/stable/4.3.0/win/x86/LibreOffice_4.3.0_Win_x86_helppack_cs.msi

z Brna Vás zdraví

    Zdeněk Hluší

  hlusiz na email.cz