[Fanda] Podle ceho Thunderbird vyhodnocuje nevyzadanost odesilane zpravy?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Srpen 7 08:08:19 CEST 2014

Ahoj, Fandové,
udělal jsem jednu zkušenost s Mozillou Thunderbird. Napsal jsem kamarádce
mail, v kterém jsem se zmínil o duelu astrologa Gelnara a Kosíka na
Technetu a ještě tam přidal nějaké odkazy na jedho stránky a jedno video na
YouTube jako ukázku jeho astrokurzu. Thunderbird mi odmítl zprávu odeslat,
že v obsahu zprávy je něco nevyžádaného, nic jiného než tohle tam nebylo,
co by mu mělo vadit. Víte někdo, podle čeho vyhodnocuje závadnost -
nevyžádanost mailů. Je možné, že Gelnara má Mozilla na mušce? Protože už
před tím mi nechtěla odeslat mail, který jsem mu v reakci na duel psal.
Eventuelně soukromě můžeme podiskutovat na milosmid na volny.cz na tohle téma.
Rád bych se napříště vyvaroval psaní "nevyžádaných" mailů v Mozille, ale
podle čeho to vyhodnocuje? Chápu, že když se zmíníte v mailu o příloze, že
Vás třeba i Gmail upozorní, že jste zapomněli přidat přílohu, ale tohle ...?
Díky za všechny postřehy. Miloš