[Fanda] Otvírání souboru se zálohovanými Skype kontakty

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Srpen 5 11:41:05 CEST 2014

Ahoj,
teď jsem si schválně zkusil zazálohovat Skype kontakty do souboru s
příponou .vcf, ve windowsích kontaktech se to skutečně otevře, ale kdoví
proč je každý kontakt jako by ve zvláštním okně, mezi kterými se ale
klávesovou kombinací alt+tab nedá přepínat, takže jsem jeden po druhém
zavíral jako vzteklý, docela síla:-).
V poznámkovém bloku se to také otevře, ale není to tak úplně přehledné,
nicméně pokud potřebujete něco dohledat, půjde to.
Vlastně jste se ani nevyjádřil, proč to tak potřebujete otevírat jinde -
kontakty máte i na serveru u účtu Skypu a když to bude nutné, jen je tam
nasypete, ale nemělo by to za běžných okolností být potřeba, já to tedy
nikdy dělat nemusel.
Martin.