[Fanda] Otvírání souboru se zálohovanými Skype kontakty

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Úterý Srpen 5 08:54:28 CEST 2014

Ahoj Martine,
je sice pravda, že v XP je Outlook Express, ale ten soubor v něm nelze
otevřít, protože ho systém nevidí.
Jako první je tam velký Outlook. Ten nemám nakonfigurovaný.
Mohl bych ten soubor otevřít v thunderbirdu, ale to by asi nebylo ono.
Když jsem otevřel excel, nebyla tam možnost otevření toho souboru,
protože ten soubor nebyl vidět.

Jarek

--
Jarek