[Fanda] Otvírání souboru se zálohovanými Skype kontakty

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Pondělí Srpen 4 19:02:04 CEST 2014

Dobrý večer,
ano, formát má příponu .vcf, ale není čitelný v žádném editoru. Zkoušel
jsem jej otevřít jak v poznámkovém bloku, tak i ve wordu, rovněž v
excelu, ale bez úspěchu.
Dobrou noc.

Jarek

--