[Fanda] Otvírání souboru se zálohovanými Skype kontakty

Pondělí Srpen 4 15:08:22 CEST 2014

Dobré odpoledne,

pokud jde o formát vCard, měl by soubor mít příponu .vcf (Václav Cyril
František), a v případě nouze jej lze otevřít do Poznámkového bloku.
Binární data by soubor obsahovat žádné neměl, nicméně znaky s
diakritikou mohou být -- podobně jako v emailu -- překódovány do 7mi
bitového (ASCII) zápisu a nemusí být proto jednoduše čitelné.

Hezký den.

Michal Jungmann