[Fanda] Otvírání souboru se zálohovanými Skype kontakty

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Srpen 4 14:40:40 CEST 2014

Ahoj,
jde-li opravdu o soubor vcard, mělo by to jít otevřít ve windowsích
kontaktech (alespoň to tvrdí Google a týká se to Windows Vista, tak by
to snad mohlo jít i v sedmičkách);
případně bych to zkusil podstrčit nějakému textovému editoru, ale mohou
tam být i nějaké ty binární bloky dat, které v texťáku nepřečteš.
Martin.