[Fanda] Zvuk vo Windows 8

Neděle Srpen 3 22:15:50 CEST 2014

Ja by som každému nevidiacemu, kto čo i len trocha experimentuje s
rôznymi inštaláciami a počítačmi vrelo odporučil externú usb zvukovú
kartu za doslova pár eur, postačí najlacnejší čínsky brak, čo ani
nepotrebuje ovládače a po zasunutí do usb portu okamžite funguje. Viem,
že pre túto konkrétnu situáciu rada oničom, ale tak všeobecne...
s pozdravom Peťo