[Fanda] NVDA sa nenainstaluje

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Neděle Srpen 3 20:10:18 CEST 2014

Dobrý večer,
na to by som neusudzoval lebo keď antivírus kontroluje net a sťahované
dáta tak je veľmi pravdepodobné že kontroluje aj súbory ktoré sa
kopírujú či prenášajú. V takom prípade by program nešiel nainštalovať
vôbec. Mám s Avastom jednu skúsenosť. Moja sestra (vidiaca) ho má na
počítači a raz si inštalovala jednu hru. Po nainštalovaní však hra nešla
spustiť a tak som sa o to začal zaujímať. Nakoniec pri opätovnej
inštalácii som začul Avastov zvuk. Po nejakej chvýli mi došlo že moja
nie veľmi technicky zdatná sestra len sledovala indikátor napredovania a
vôbec si neprečítala čo bolo napísané na paneloch v pravom dolnom rohu
svietiacich na červeno. Samozrejme tam písal že v hre odhalil hrozbu čo
bol samozrejme falošný poplach a zmazal ju. Niektorí vidiaci sa skrátka
neobťažujú čítať čo je kde napísané a rovnako to bolo aj v tedy keď
domov doniesla namiesto troch fliaš polotučného mlieka try fľaše
Kefírového a to len pre to že mali rovnaký obrázok na obale.
R.K.
Dňa 3.8.2014 o 16:23 Lubos Pintes napísal(a):
> Z príznakov, teda konkrétne že inštalácia sa stopne a v tempe ju
> nenájdeš usudzujem na kakaný antivírus, ktorý to vymaže. Alebo
> nekompletne stiahnutý súbor. Zaujímavé, že ja nekompletné downloady
> takmer nemávam.

---
Táto správa neobsahuje vírusy ani žiadny škodlivý kód - avast! Antivirus je aktívny.