[Fanda] Skype on line ano či ne.

Milan Tolog tolog.milan na seznam.cz
Neděle Srpen 3 18:50:47 CEST 2014

Dobrý den

já mám Yphone 5 a přiznám se
i já mám ten týž problém,
jsem online i kdyš mám skype vipnutý.

Stejně tak jsem i na facebooku stále online i kdyš ho také vipnu,

nevím co stím ale je pravda že  kdyš my někdo napíše
chat na skpe tai my příjde,
tai téš i na facebook.

Vněčem je to dobré ale vněčem né,
Proto že kdyš někdo my chce zavolat, tak se my nedovolá
alejak říkám kdyš někdo napíše tak to příjde v pohodě.

S pozdravem Milan.