[Fanda] Zvuk vo Windows 8

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Neděle Srpen 3 16:29:44 CEST 2014

Nazdarte,
Riešim nefunkčnosť zvuku na Windows 8 (nie 8.1). Je to Asus, takže
ovládanie klasické fn+f10 až f12. Hlasitosť ukazuje, ale zvuky sa neozývajú.
Problém je, že ja Win 8 moc nepoznám, pochopiteľne ak nie je zvuk tak
screen reader nekecá a "oko" nevie systematicky preklikávať dialógy.
Vo vlastnostiach ikony "speakers" nejaká hlasitosť bola a aj to tvrdilo
že "zariadenie pracuje správne".
Kde by som mal pozrieť? Potrebujem to vysvetliť niekomu, kto si kláves
"fn" mýli s písmenami "f" a "n". :D
Teda ak som povedal "hlasitosť sa nastavuje fn+f11 a fn+f12", následne
mi bola položená otázka či treba naraz stlačiť aj "f" aj "n" aj f12.
Takže asi tak.