[Fanda] Hledám skenovací program v češtině

gp1 gp1 na nextra.sk
Neděle Srpen 3 12:50:40 CEST 2014

Ahoj!
Ak scanovací program nenašiel scaner, znamená to, že je nekorektne
nainštalovaný, respektívne má v tom operačný systém zmetok a volá neaktuálny
scaner.

Mám nainštalované len drivery troch scanerov značky Epson.
Teraz som si vyskúšal, že udaný príkaz pracuje korektne so scanerom, ktorý
je aktuálne pripojený k počítaču.

Na scanovanie dokumentov používam Finereader v ktorom si vytvorím dávku pre
dokumenty.
Rozmery sa dajú nastaviť velmi presne aj za pomoci screen readera.
Výsledný obrázok vyexportujem v požadovanom formáte.
Respektívne si dám dokument rozpoznať a potom ho môžem kedykolvek vytlačiť
len ako obrázok, respektívne jeho obrázok vyexportovať vo formáte, ktorý
vyhovuje, prípadne priamo odoslať mailom.
Dávka na disku zaberá pomerne málo miesta.
Peter