[Fanda] Hledám skenovací program v češtině

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Neděle Srpen 3 12:34:08 CEST 2014

Dobrý den.

Zkuste Asistenta od firmy Acedesign. Demoverze Vám poběží po dobu třiceti minut. Finescan se propojí s Finereaderem, máte-li ho a bude to celé v češtině. Jinak co se týká Win XP, doporučil bych Vám přejít na novější verzi Windows. Verze XP se přestala vyvíjet a bezpečnostní záplaty a díry již nebudou opravovány. Vím, že i tak používá XP pětina uživatelů u nás, ale problémy, které máte mohou souviset s tím, že máte starý systém.