[Fanda] Hledám skenovací program v češtině

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 3 12:32:45 CEST 2014

Dobrý den,
předpokládám, že máte nainstalovaný správný ovladač ke skeneru - asi by to
jinak v uváděných programech nefungovalo.
Napadá mě - máte možnost v Select Device zvolit jiný zdroj? Zkuste to. Znám
to třeba z FineReaderu, kdy je k dispozici více přístupů ke skenerům.
Chápu to dobře, že chcete skenovat především obrázky ...
Já na to používám IrFanView, ke kterému se dá stahnout a nainstalovat
čeština. Nevím, jestli mluví s NVDA nebo JAWSem, já používám ZoomText, ale
proč by neměl. Velikost snímané plochy se dá určitě nastavit, případně se
dá oříznout a je to vlastně vůbec takový malý fotoeditor. Má pravda některé
špatné vlastnosti jako to, že musí mít admin přístup pro uložení nastavení,
protože si je ukládá do svého adresáře, ale to Vás určitě bolet nebude.
Pokud ještě něco málo vidíte, myslím si, že vhodný program je i VievDio od
Spektry s velkým menu - tam možná s mluvením problém bude, ale fakt nevím
... odhaduju z grafiky menu, není to klasické standardní menu.
ViewDio je pokračováním Bizona a je buď s OCRkem nebo bez něj.
Pro OCR skenování je samozřejmě bezkonkurenční FineReader, případně WinMenu.
Tak pěkný zbytek víkendu přeje Miloš