[Fanda] Hledám skenovací program v češtině

JPurchart jpurchart na volny.cz
Neděle Srpen 3 12:04:00 CEST 2014

Dobrý den,

obracím se  Na Vás s prosboou o pomoc. Mám přeinstalovaný jeden počítač Win
XP, Office 2003.
Upozorňuji, že jsem pouze podprůměrný uživatel.
Na domácím počítači používám na skenování se skenery Cannon Lide 20 a 200
program, který je součástí Win XP - scanner and Camera Wizard, cesta
zástupce je  C:\WINDOWS\system32\wiaacmgr.exe -SelectDevice.
Na přeinstalovaném počítači po spuštění tohoto příkazu hlásí, že skener
nenalezen. Ostatní programy (WinMenu, XnView) se skenerem ale bez problémů
pracují. Kamarád zkoušel kde co, několikrát skener (v tomto případě Lide 60)
odinstalovat a opět nainstalovat, ale počítač se chová pořád stejně
odmítavě.
Nevím, jestli se toto podaří vyřešit.
Nevěděl by jste někdo, prosím,  o funkčním, nejlépe s češtinou, skenovacím
programu, který by fungoval s NVDA?
Něco jsem si postahoval, ale to vše bylo jen v grafice s NVDA nepoužitelné.
Také by se mi hodila možnost před naskenováním nastavit osu "x" a "y", tedy
nastavení velikosti ukládané skenované předlohy a s možností "automatické
oříznutí".
Takový program, v češtině, jsem také zatím nenašel a ""XnView" se mi to
nedaří.
Ukládám si veškeré důležité dokumenty v *.jpga když pak něco potřebuji
přečíst, pošlu vidícímu. Ne vše se dá dobře uložit pomocí OCR.
 Zbytečně jich mnoho zabírá prostor na disku, protože je skenuji ve formátu
A4 i malé, např průkazy a pod.
Již jsem vyčerpal vše, co umím a tak se obracím na tuto konferenci o pomoc.

Moc Vám děkuji za pomoc a rady.

Jarda Purchart