[Fanda] Skype on line ano či ne.

František Doležal dolezal na braillnet.cz
Neděle Srpen 3 09:25:43 CEST 2014

Zdravím.
Může to dělat i tohle.
Já mám skype ofline navypnutém počítači,
ale online na tabletu. I když je tablet vypnutý tak
mi kamarád telefonoval proč jsem stále online
Zkoušel se mi přes skype dovolat a nedovolal se.
Doležal.