[Fanda] Skype prisiel o sukromie

Sobota Srpen 2 23:25:12 CEST 2014

Mne by strata toho súkromia až tak nevadila, síce viem, že výrok o tom,
že ak nič nepácham, nemám čo skrývať nieje vždy ten najlepší argument,
no na druhej strane aj to p2p by malo mať svoje podmienky, spomínam
napríklad na situáciu, keď mi ešte pri meranom objeme dát skype vycucol
jeden a trištvrte iga dát z dvojgigového balíka, takže tak.