[Fanda] Skype on line ano či ne.

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Sobota Srpen 2 20:12:44 CEST 2014

stím souhlasím, taky ve verzi 5.1 vidím všechny kdo mají mobilní nebo
tabletový skype vypnutý tak je nevidím, ale v nové verzi, nebo na
Gwconnectu či v mirandě to vidím, i v mobilu.
Simbijen tohle nedělá leda že by někdy ten účet byl zapnut na mobilu s
androidem.
Ještě jednu radu, skuste mezi sebou smazat hystorii a uvidíte.
Libor.