[Fanda] Thunderbird a prístupnosť s jaws 13

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Sobota Srpen 2 09:40:12 CEST 2014

Dobré ráno,
tak môj problém sa vyriešil reinštaláciou jawsu.
R.K.
Dňa 31.7.2014 o 15:54 Rastislav Kiss napísal(a):
> Nastavenie nepomohlo, skúšal som oboje ale stále mi v políčkach nečíta.
> Zaujímavé ale je že keď dám vybrať text na riadku tak ho prečíta.
> R.K.
> Dňa 31.7.2014 o 15:24 Peter Halada napísal(a):

---
Táto správa neobsahuje vírusy ani žiadny škodlivý kód - avast! Antivirus je aktívny.