[Fanda] NVDA sa nenainstaluje

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Srpen 1 13:47:45 CEST 2014

Je to v adresáry temp. Teda ak dáš windows+r a do okna spustiť dáš
%temp%, mal by si to tam nájsť, ak si to NVDA už posebe neupratalo. Inak
jediné, čo mi ešte napadá, že sa ten súbor skrátka nemusel v oboch
prípadoch stiahnuť celý. Za normálnych okolností by sa síce nemal vôbec
spustiť, ale môže byť, že sa spustil, ale následne sa kvôly neúplnosti
balíka zavrie.