[Fanda] NVDA sa nenainstaluje

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pátek Srpen 1 10:13:30 CEST 2014

Zdravím všetkých,

na jednom počítači s Win 7 PRO. 64-b sa mi nechce nainštalovať NVDA 2014.2
Pri aktualizácii NVDA z menu programu sa nová verzia stiahne a po
odkliknutí OK na nainštalovanie sa prehrá úvodná hudba, ale k inštalácii
nedôjde. Potom som NVDA z PC odinštaloval a skúsil som novú verziu
nainštalovať, ale opäť po tej úvodnej zvučke a hláške o pripravovanej
inštalácii sa okno s inštalátorom zavrelo a nič sa neudialo. Teraz som
tam skopíroval portable verziu NVDA, ktorá ide, ale aj tak by som na
tomto počítači mal radšej inštalačnú verziu. Nevedel by niekto poradiť,
čo s tým?

Vďaka,
Peter Halada