[Fanda] Hromadny e-mail

Čtvrtek Říjen 31 21:38:41 CET 2013

Dobré odpoledne Vítku,

pokud chcete poslat všem stejnou zprávu (tedy bez personalizace), pak
je myslím opravdu nejjednodušší zprovoznit odeslání se skrytou kopií a
nekomplikovat si život programem na hromadné rozesílání. Nicméně
chcete-li jít touto cestou, můžete zkusit AutoMSW -- uživatelské
rozhraní má zcela primitivní, takže bych tipoval, že zde s odečítačem
nebude problém. Tlačítka následující po tlačítku Browse, která možná
nebudou pojmenovaná, jsou pro náhled (= zobrazení daného souboru v
editoru).

Hezký den.

Michal Jungmann