[Fanda] Thinkpad X230 a zvuk

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 31 20:52:27 CET 2013

Zdar.
Chtěl bych se zeptat, jestli tenhle blbej jeden konektor má i 220ka? to by
se mi asi nelíbilo.
Tom
----- Original Message -----
From: "Petr Bláha" <hammet.pb na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Thursday, October 31, 2013 5:36 PM
Subject: Re: [Fanda] Thinkpad X230 a zvuk

Tohle se mi dělo hlavně mezi starším HW a novějšími sluchátky, u novějších
sluchátek je totiž 3,5 jack ne tak úplně standardní, jsou tam tuším přidané
nějaké piny s čímž si starší porty nerozumí a chová se to přesně takhle.
Moje špuntovky když zapojím do jakéhokoli novějšího zařízení tak pohoda, ale
v mém 5 let starém notebooku to dělá naprosto tu stejnou věc jak popisuješ.
Co jsem to zkoušel u nových notebooků od lenova což by tě mohlo zajímat, tak
tam se mi sluchátka i ta špuntová chovají korektně.