[Fanda] Hromadny e-mail

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 31 20:39:57 CET 2013

Ja posielam hromadnú poštu cez skrytú kópiu cez smtp gmailu a nie sú s
tým problémy. Je tam ale jedno obmedzenie, tuším nemôžeš mať viac ako
100 alebo 120 adresátov. Takže jedine rozdeliť, ak teda nejde o milióny
adries. Používam Thunderbird. Naposledy som to ale robil asi v decembri
minulého roka, takže ak sa niečo v tomto smere nejako veľmi sprísnilo,
môžems a mýliť. Predpokladám, že nepotrebuješ nejaké veľmi prispôsobené
správy typu dobrý deň (name) kde premenná (name) je meno adresáta. V
takom prípade bol nejaký soft aj na toto, ale myslím, že platený a
posielal to potom samozrejme pojednom.