[Fanda] funkční klávesy u notebooku

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 31 20:17:36 CET 2013

Riešil som to na
HP Pavilion G6-2209ET Core i7 3632QM 2.2GHz/8GB RAM/1TB HDD/DVD-RW
DL/WiFi/BT/AMD Radeon HD7670 2GB/15.6 HD BV LED/Win 7 Premium 64-bit
Farba : cierny, numericka klavesnica.
Nevravím, že to majú všetky tak, ale že skrátka je to niekde defaultne
povolené a treba sa toho striasť v biose. Teoreticky by sa ešte možno
dalo vypnúť to niekde v nejakom správcovi v HP software, ale na nete som
našiel postup pre bios, ktorý fungoval. ale ak petra nehce behať v
biose, stále si môže zvyknúť a stláčať kláevs FN. píše, že je to dočasné
a teda asi na tom notebooku nebude dlhodobo pracovať.