[Fanda] Hromadny e-mail

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Říjen 31 19:41:32 CET 2013

Zdravím,

Prosím, nemáte někdo tip na nějaký buď webový formulář či blind-friendly aplikaci, které předhodím mou e-mailovou adresu třeba i s smtp, a z této rozpošle hromadný e-mail osobám, jejihž seznam e-mailů mám v txt souboru? Nejedná se o spam, jen potřebuju rozeslat některým lidem zprávu, ale tak, aby nebyli vidět.

Zkoušel jsem SendMails, nekecá, MailBlast či tak nějak, nekecá, ještě dva další programy, které si už nepamatuju, a pak jsem ztratil nervy. Webový formulář www.mailkit.cz jsem taky nerozkecal, mám potíže zjistit, kde napsat zprávu, a kam hodit příjemce kampaně, kterou v pohodě vytvořím, dám záložku "Příjemci", tady Nový seznam příjemců, ale zde končím, dvě pole chápu, že do jednoho příjemci, do druhého asi obsah e-mailu, ale nějak to nejde, prostě ve všem jsem pohořel, třebaže onen mailkit vypadal vcelku nadějně, i e-mail jsem verifikoval, ale k ničemu to nebylo.

V e-mailovém klientu skrytá kopie nefunguje, jeden e-mail pošlu v pohodě, ale více e-mailů v hromadné kopii uložím, vše se zdá být v pořádku, ale zpráva se přesto neodešle, prý zabezpečení smtp je špatně nastaveno, což je blbost, protože jeden e-mail to pošle, asi mají nějakou ochranu proti více e-mailům najednou i ve skryté kopii.

Nemáte někdo něco/nevíte někdo o něčem šikovném k tomuto účelu?

Moc děkuju
Hezký den
Vítek