[Fanda] mozillafirefox24 zostáva visieť

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 31 19:28:11 CET 2013

Asi ano, lebo ono to robi nejaky nazvyme to procesing tej stranky a vidi
sa mi, ze si to akosi nerozumie s nejakou javou, flashom alebo inym
komplikovanym obsahom. Takze zakazat a skusit. Zahada ale je, ze okolo
toho nie je viac rozruchu, predsalen to pouziva asi dost ludi, ale bud
naozaj len ked treba captchu, alebo mame nieco divne vo Firefosoch
vsetci traja.