[Fanda] Thinkpad X230 a zvuk

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Čtvrtek Říjen 31 08:14:01 CET 2013

Díky Peťo, zkusím v Brně najít nějakou opravnu, v záruce to samozřejmě je.
Přidávám ještě jednu kuriozitu. Kdysi jsem dostal celkem kvalitní a
hlavně pěkně skládací sluchátka Skullcandy, tuším že je to typ Aviator
nebo tak něco. Bohužel k nim je takový zvláštní kabel, ve kterém je
zabudovaný mikrofon a ovladač hlasitosti a přechodu po skladbách,
samozřejmě kompatibilní s Iphone.. Počítači to nevadí, ale mému telefonu
s Androidem (Sony Xperia Pro) to vadí. Když sluchátka připojím tak sice
hrají, ale potichu. naplno hrají až tehdy, když zmáčknu a držím tlačítko
Play.
Tak sem se s tím nějak smířil a vyřešil to tak, že mezi sluchátka a
telefon prostě vrazím rozdvojku a je to.
Jaké však bylo mé překvapení po koupi dříve zmíněného notebooku. Ve
škole používám stará sluchátka od Nokie E52. Se starým HP i s mým
telefonem fungují dobře. Když je však připojím ke svému Lenovu, děje se
mi to samé jako s těmi Skullcandy a telefonem - musím držet to tlačítko
na zavěšování, aby hrály naplno. A zase to řeším rozdvojkou jako mezikusem.
Nevíte, čím to může být?
Díky,
Vojta